Go Back

Ben jij het nieuwe gezicht van Seafolly?
#FACESOFSEAFOLLY

Het zoeken is begonnen! Seafolly is officieel een wedstrijd gestart waarbij vrouwen over de hele wereld ontdekt kunnen worden om te schitteren in hun eigen campagne en de kans krijgen om het gezicht van Seafolly te worden.
Toonaangevende modellen zoals, Gigi Hadid, Jess Hart en Shanina Shaik zijn het gezicht geweest van de Seafolly campagnes. Deze zomer is Seafolly opzoek naar een vrouw die verder gaat dan alleen model zijn, iemand die de persoonlijkheid van Seafolly uitstraalt en de ultieme Australische beach lifestyle omarmt. Natural beauty, actief, zelfverzekerd en perfect onvolmaakt zijn onder andere eigenschappen die Seafolly belangrijk vindt en meeneemt in hun overweging.

Finalisten worden elke vrijdag in de maand december bekend gemaakt. Zij winnen elk een Seafolly cadeaukaart ter waarde van 300 euro. Op Nieuwjaarsdag wordt de echte winnares bekend gemaakt en zij wordt lid van het #FACESOFSEAFOLLY team.

Om deel te nemen aan deze leuke wedstrijd hoeven de vrouwen alleen maar een foto van zichzelf te delen op hun favoriete plek met hun favoriete Seafolly bikini of badpak aan van het huidige seizoen en uitleggen wat hen een #FACESOFSEAFOLLY maakt. De vrouwen kunnen dit delen met @SeafollyAustralia op Instagram. Om Seafolly te helpen bij het zoeken, zal een team van voormalige en huidige merkambassadeurs en een team van experts uit de sector helpen beslissen wie het best past bij deze zeer gewilde rol.

Er komen wel een aantal verantwoordelijkheden kijken bij het worden van de #FACESOFSEAFOLLY.  De verantwoordelijkheden zijn onder andere dat je de hoofdrol hebt in een fotoshoot die op de Instagram van Seafolly komt.  De winnaar krijgt wereldwijde media aandacht, geniet van een Seafolly garderobe ter waarde van 3000 euro en wordt uitgenodigd voor exclusieve evenementen.

Over Seafolly 
Seafolly is in 1975 ontstaan aan de oever van Sydney’s Bondi Beach en is sindsdien uitgegroeid tot een van ’s werelds meest bekende bad– en strandkleding label. Seafolly wordt verkocht in meer dan 2700 winkels in 41 landen, via haar eigen kanalen, belangrijke retailers en grote online websites. Er zijn 33 Seafolly concept stores (22 in Australië, 7 in de VS en 4 in Singapore). Het bedrijf verstuurd naar Australië, Singapore en de VS via hun eigen e-commerce site. In Nederland is het te koop in o.a. de Bijenkorf Amsterdam en online.

Download images on the pressroom

ShareShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *