Go Back

Reebok’s Workout Vintage sneaker nu ook voor vrouwen

Dit seizoen keert de Workout Vintage terug – maar dit keer voor vrouwen.

Reebok staat bekend om hun women empowerment – ze lanceerden ooit de eerste sportschoen voor vrouwen – en ze blijven de gedurfde, authentieke keuzes van de hedendaagse, drukbezette en modebewuste vrouwen steunen om hun eigen keuzes te maken en om zich door niets of niemand tegen te laten houden.

Het gezicht van de campagne, fashion designer en creatief entrepreneur, Gilda Ambrosio deelt deze gedachte samen met de andere inspirerende creators van Reebok zoals
Ariana Grande, Victoria Beckham en Gigi Hadid. Ambrosio’s onafhankelijke en expressieve geest wordt weerspiegeld in haar persoonlijke stijl en ook in haar werk als designer van haar eigen label Attico; de kledinglijn die ze samen met Giorgia Tordini heeft.

Dit maakt Gilda de perfecte partner om het verhaal te vertellen over de vernieuwde Women’s Workout Vintage. Toen de schoen voor het eerst werd gelanceerd in 1987, heeft de Workout Vintage geholpen om mensen te empoweren om zichzelf te uiten en de beste versie van zichzelf te worden. De originele Reebok Workout, het baanbrekende fitness model, was gemaakt voor verschillende soorten sport evenals diverse type mensen die hem droegen.

De Workout komt nu in 2017 terug met een nieuwe, frisse update voor vrouwen. De Workout Vintage’s pure design laat weer zien hoe stylish en draagbaar de schoen is. De Workout werd al eens omarmd door diverse scenes en culturen en zal deze diverse communities blijven steunen die al eens een paar hebben aangetrokken, terug in ’87.

De Workout Vintage is vanaf 14 december wereldwijd te koop via reebok.nl of in de winkel.

 

Download images on the pressroom

ShareShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *