Om ‘’Nails’’ en Cardi’s oogverblindende manicure te eren, creëerde Reebok ‘’Nailed It’’, een fake supplement voor extreme groei van de nagels, die eerder deze week werd gelanceerd. Deze supplementen beloofden om gewone nagels te transformeren in oogverblindende lange nagels, met een speciale formule om extra attitude en lengte te geven. De stunt bracht de visie van Reebok tot leven en toonde de toewijding van het merk om gedurfd en anders te zijn.
De uit de hand gelopen ‘’klauwen’’ van Cardi B zijn misschien het meest opvallende aan de film maar het hart van de campagne ligt bij Cardi zelf. Cardi B, wereldbekend artiest, moeder en Grammy Award Winnaar, is het gezicht van iedereen die van de mainstream afwijken en hun eigen weg gaan. Degene die echt definiëren wat het betekent om Classic te zijn.
Samen met Cardi’s mani, benadrukt de film namelijk de Reebok Classic Club C Vintage, een sneaker die een reis naar het sterrendom in de streetwear heeft gemaakt. Oorspronkelijk gelanceerd in de jaren ’80, heeft het tijdloze ontwerp van de Club C en de toegankelijke aard van de sneaker, iedereens hart veroverd. ‘’Nails’’ is de voorvechter van de iconische sneaker met de hedendaagse tegenhanger van Cardi B, een kunstenares die onbevreesd tegen de stroom in gaat en opnieuw uitvindt wat Classic is. |