Go Back

Cardi B en haar showstopping nagels schitteren in een nieuwe Reebok campagne!

Reeboks’s award-winning platform ‘’Sport The Unexpected’’ krijgt een over-the-top style make-over dankzij de nieuwe campagne ‘’Nails’’ met de wereldbekende ster en Reebok ambassadeur Cardi B.

De campagne bestaat uit een korte film met in de hoofdrol Cardi B en een crew aan schoonheidsspecialisten die schitteren in Reebok’s Club C sneaker. De one-minute spot past een dikke laag magie toe op een typische schoonheidssessie van Cardi B. Deze sessie krijgt namelijk een boeiende wending als haar beroemde nagels tot leven komen. Het is een creatief concept dat het leven van Cardi laat zien, waarbij ze het ”unexpected” deed om een selfmade woman te worden, maar ook grensverleggende nail art invoerde die een iconisch kenmerk van haar stijl is geworden.

Ontdek ”Nails”
Om ‘’Nails’’ en Cardi’s oogverblindende manicure te eren, creëerde Reebok ‘’Nailed It’’, een fake supplement voor extreme groei van de nagels, die eerder deze week werd gelanceerd. Deze supplementen beloofden om gewone nagels te transformeren in oogverblindende lange nagels, met een speciale formule om extra attitude en lengte te geven. De stunt bracht de visie van Reebok tot leven en toonde de toewijding van het merk om gedurfd en anders te zijn.

De uit de hand gelopen ‘’klauwen’’ van Cardi B zijn misschien het meest opvallende aan de film maar het hart van de campagne ligt bij Cardi zelf. Cardi B, wereldbekend artiest, moeder en Grammy Award Winnaar, is het gezicht van iedereen die van de mainstream afwijken en hun eigen weg gaan. Degene die echt definiëren wat het betekent om Classic te zijn.

Samen met Cardi’s mani, benadrukt de film namelijk de Reebok Classic Club C Vintage, een sneaker die een reis naar het sterrendom in de streetwear heeft gemaakt. Oorspronkelijk gelanceerd in de jaren ’80, heeft het tijdloze ontwerp van de Club C en de toegankelijke aard van de sneaker, iedereens hart veroverd. ‘’Nails’’ is de voorvechter van de iconische sneaker met de hedendaagse tegenhanger van Cardi B, een kunstenares die onbevreesd tegen de stroom in gaat en opnieuw uitvindt wat Classic is.

De ‘’Sport the Unexpected’’ campagne eert de durfal en risktakers die cultuur opnieuw vormgeven – diegene die allesbehalve ”expected” zijn. We konden geen betere belichting van die boodschap bedenken dan Cardi B, zegt Inga Stenta, Senior Director Reebok Global Marketing. ‘’We wilden een moment creëren die authentiek is voor Cardi, terwijl het regels breekt en iets boeiender is dan een typische celebrity-cameo. We hebben een ander pad gevolgd waardoor ze in een alledaagse situatie terecht is gekomen die op een onverwachte manier verschuift en de iconische Reebok Club C op een geheel unieke manier onder de aandacht brengt.’’

Gecreëerd door Venables Bell & Partners, is ”Nails” een volledig geïntegreerde wereldwijde campagne op digitale, sociale en traditionele mediaplatforms. Bekijk de campagnebeelden op Reebok.nl/SportTheUnexpected en koop de Club C via reebok.nl.

Press Room

Download images on the pressroom

ShareShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *