Go Back

Reebok Classic onthult ”Always Classic” campagne

Reebok Classic onthult ‘’Always Classic’’ campagne met o.a. Gigi Hadid en Teyana Taylor

Reebok onthult vandaag haar nieuwe lente/zomer 2018 campagne. Deze campagne showt de meest baanbrekende en authentieke pioniers van het merk die worden uitgedaagd om te vertellen wat ‘’Always Classic’’ voor hen betekent. De campagne bevat de 4 iconische Reebok Classics: Freestyle Hi, Classic Leather, Club C en Workout Plus, vastgelegd door de hedendaagse visionairs. Internationaal topmodel Gigi Hadid, superster Ariana Grande, hip-hop duo Rae Sremmurd, model Sharina Gutierrez, stijl icoon Teyana Taylor, rapper Lil Yachty, graffiti artiesten Felipe Pantone en Sany en K-pop sensatie Somi zijn helemaal in hun element tijdens deze campagne.

Met een jarenlange geschiedenis in het aanmoedigen van zelfexpressie en het omarmen van originaliteit, eert de Reebok ‘’Always Classic’’ campagne de aloude toewijding om creatieve grenzen te doorbreken. De ‘’Always Classic’’ campagne daagt mensen van over de hele wereld uit om te laten zien wat het voor hen betekent om ‘’Classic’’ te zijn.

De partners van Reebok laten tijdens deze campagne hun eigen unieke karakter en stijl zien en vertellen hun persoonlijke, onweerstaanbare verhaal wat ”Classic” voor hen is.

Todd Krinsky, General Manager van Reebok Classic, vertelt: ”De Always Classic campagne viert Reebok Classics vermogen om creativiteit te verenigen. We hebben de meest gedurfde persoonlijkheden bij elkaar gebracht voor een beweging die grenzeloos is in zijn/haar talenten. Deze individuen belichamen de fundamenten van Reebok Classic en vernieuwen wat het is om ”Always Classic” te zijn, ieder op een eigen manier.”

Geboren in de jaren ’80, hebben de 4 Reebok Classic franchises elk een eigen uniek erfgoed, persoonlijkheid en attitude. Terwijl de hedendaagse cultuur iedereen in een hokje probeert te duwen, is de boodschap van ”Always Classic” juist om het individualisme te versterken en om de creativiteit naar een hoger niveau te tillen. De nieuwe campagne is een call-to-action voor mensen om hun individualiteit te omarmen en volop te leven als een sterke, onstuitbare, onbevreesde stijl icoon.

Download images on the pressroom

ShareShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *