Go Back

Het nieuwe gezicht van de Seafolly campagne is

niemand minder dan supermodel van eigen bodem Romee Strijd. De campagne roept het gevoel op van de eindeloze zomers aan het strand. Een gevoel die centraal staat in de Seafolly campagnes sinds 1975. Deze energieke campagne lanceert wereldwijd op 9 september in 20 landen.

“The campaign celebrates the carefree times where holidays and lasting memories were made by the beach. We’ve brought together true icons of summer, fusing our 1975 heritage and the nostalgic backdrop of the Gold Coast with the modern spirit of today’s Seafolly.” – Adriane McDermott, Chief Marketing Officer, Seafolly.

Het is een logische keuze dat Romee Strijd het nieuwe gezicht is van Seafolly. Sinds haar debuut in de mode-industrie heeft zij voor grote high-end modehuizen gewerkt, zoals Louis Vuitton, Prada, Fendi, Chanel, Céline en Saint Laurent. Niet te vergeten haar titel als Victoria Secret Angel sinds 2014. Waar zij naast andere Seafolly modellen liep, zoals Gigi Hadid, Toni Garnn, Jess Hart en Shanina Shaik.

Romee presenteert een mix van fashion forward ontwerpen die staan voor een edgy stijl en zelfverzekerdheid uitstralen. Dit zorgt zeker voor een statement look als je op het strand van de zon geniet of aan je fitheid werkt met een work-out.

De nieuwe collectie is on trend en de campagne lanceert met het energievolle Desert Flower verhaal, waarbij de kleur Hot Chilli samen gaat met een subtiele ruffle en het klassieke one shoulder silhouet. Daarnaast showt Romee een grote range van heldere tinten in de Active Swim collectie. Denk aan Buttercup Yellow, Electric Blue, Dalia en Vivid Green. De Shine On collectie is om in te schitteren met hoge uitgesneden broekjes en bandeau tops.

Het meest opvallende verhaal uit deze collectie is Water Garden. Deze lijn is gemaakt van hoge kwaliteit gerecyclede nylonweefsels. Wat aantoont dat wat goed is voor de planeet, ook goed is voor je geest.

Het Seafolly verhaal
Seafolly is geboren op de stranden van Sydney, Australië in 1975. De zwem- en strandkleding van het merk is gebaseerd op erfgoed, kwaliteit en stijl.Seafolly is gemaakt om in te leven. Hun motto: verken, zoek en leef het leven in badkleding die dit ondersteunt. Seafolly is het hart van de Australische zomer en zij delen dit met de wereld. Het merk is te koop in meer dan 2700 winkels in 41 landen, via haar eigen kanalen, toonaangevende retailers en grote websites.In Nederland is Seafolly o.a. te verkrijgen in De Bijenkorf Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Online via: Chilly, Wehkamp, Orange Bag, De Bijenkorf en Anna Diva.Over Romee Strijd
Bekend van haar werk als runway model voor Victoria’s Secret, Saint Laurent en Fendi wordt Romee Strijd internationaal erkend als supermodel die op de covers van VOGUE UK, Harper’s Bazaar en ELLE staat. Daarnaast is Romee een toegewijde influencer met meer dan een half miljoen abonnees op haar YouTube kanaal en 4.6 miljoen volgers op Instagram.Over Gilles Bensimon
Na de kunstacademie en het leger werkte Gilles Bensimon uiteindelijk voor modetijdschriften in Frankrijk. Hij vestigde zijn internationale reputatie aan het roer van ELLE en zijn met sterren bezaaide portfolio bestaat uit een zeer lange lijst van toonaangevende modellen en beroemdheden, waaronder Madonna, Keira Knighlty, Jennifer Lopez en Sarah Jessica Parker. Zijn commerciële klanten variëren van Kohl’s tot Saks Fifth Avenue en van Maybelline tot Clarins.
CAMPAIGN IMAGES
PRODUCT IMAGES
Het Seafolly verhaal
Seafolly is geboren op de stranden van Sydney, Australië in 1975. De zwem- en strandkleding van het merk is gebaseerd op erfgoed, kwaliteit en stijl.Seafolly is gemaakt om in te leven. Hun motto: verken, zoek en leef het leven in badkleding die dit ondersteunt. Seafolly is het hart van de Australische zomer en zij delen dit met de wereld. Het merk is te koop in meer dan 2700 winkels in 41 landen, via haar eigen kanalen, toonaangevende retailers en grote websites.In Nederland is Seafolly o.a. te verkrijgen in De Bijenkorf Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Online via: Chilly, Wehkamp, Orange Bag, De Bijenkorf en Anna Diva.Over Romee Strijd
Bekend van haar werk als runway model voor Victoria’s Secret, Saint Laurent en Fendi wordt Romee Strijd internationaal erkend als supermodel die op de covers van VOGUE UK, Harper’s Bazaar en ELLE staat. Daarnaast is Romee een toegewijde influencer met meer dan een half miljoen abonnees op haar YouTube kanaal en 4.6 miljoen volgers op Instagram.Over Gilles Bensimon
Na de kunstacademie en het leger werkte Gilles Bensimon uiteindelijk voor modetijdschriften in Frankrijk. Hij vestigde zijn internationale reputatie aan het roer van ELLE en zijn met sterren bezaaide portfolio bestaat uit een zeer lange lijst van toonaangevende modellen en beroemdheden, waaronder Madonna, Keira Knighlty, Jennifer Lopez en Sarah Jessica Parker. Zijn commerciële klanten variëren van Kohl’s tot Saks Fifth Avenue en van Maybelline tot Clarins.
Verkoopinformatie
SEAFOLLY | Voor Nederland:
Seafolly is o.a. te verkrijgen in De Bijenkorf Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Online via: Chilly, Wehkamp, Orange Bag, Bijenkorf en Anna Diva.
ShareShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *