Go Back

GUESS Originals is geïnspireerd op het erfgoed van het merk.

 
GUESS Originals is geïnspireerd op het erfgoed van het merk. Dit seizoen is het merk terug met een specifieke collectie die is gebaseerd op de retro-sferen van de iconische GUESS-stijl.
Dezelfde visie wordt weerspiegeld in de campagne van GUESS Originals, met de prachtige modellen Alex Lee-Aillon, Brianna Lopez en Alexis Ordonez. De campagne, gefotografeerd in het Elysian Park in LA door fotograaf Silas Lee, met Paul Marciano als creatief directeur, viert de vintage heritage van het merk.
De Originals collectie voor zowel mannen als vrouwen zit vol met items uit de jaren ’90 en biedt T-shirts, sweatshirts, hoodies en trainingspakken. Onder andere met logo mania-prints en strakke monotone afwerkingen in een palet van rood, poederblauw, grijs en geel. De collectie is in balans door het gebruik van tijdloos zwart, wit en blauw. Driedubbele kleur- en tie-dye strepen zorgen ervoor dat shirts met lange en korte mouwen de key items zijn in deze collectie.
Voor vrouwen zijn de logo’s gecombineerd met denim, compleet afgemaakt met een jeans met hoge taille en een denim jack voor een relaxed effect met een vrouwelijke twist. De hoog uitgesneden bodysuit met strepen in vier kleuren zorgt voor een sexy twist.
 .          

Mannen dragen ondertussen de logo hoodie in mosterd of marineblauw met een loose-fit jeans of gaan voor een old-school look door lange mouwen te combineren met een retro-print GUESS-logo tee. Ook het blauwe logopak straalt een zelfverzekerde mannelijke stijl uit met een eenvoudig maar opvallend effect. Terwijl meisjes de androgyne look omarmen met een baggy jeans met riem en GUESS-logo beanies, afgewerkt met een loszittend wit GUESS T-shirt. Gewassen denim in klassieke blauwe tinten zorgen voor de relaxte vibe van deze all-American collectie.

De collectie is vanaf nu verkrijgbaar in alle GUESS winkels en online.

PRESSROOM
Over GUESS?, Inc.
Opgericht in 1981, GUESS?, begon als een jeansbedrijf en is sindsdien met succes uitgegroeid tot een wereldwijd lifestyle merk. GUESS?, Inc. ontwerpt, verkoopt en distribueert een lifestyle collectie van hedendaagse kleding, denim, handtassen, horloges, schoenen en andere gerelateerde consumentenproducten. De producten worden gedistribueerd via merkwinkels, maar ook via warenhuizen en speciaalzaken over de hele wereld. Vanaf 3 augustus 2019 exploiteerde het bedrijf rechtstreeks 1.162 winkels in Amerika, Europa en Azië. De licentiehouders en distributeurs van het bedrijf exploiteerden wereldwijd 562 extra winkels. Sinds 3 februari 2019 zijn de Vennootschap en haar licentiehouders en distributeurs wereldwijd actief in ongeveer 100 landen. Voor meer informatie over het bedrijf kunt u terecht op www.guess.com.

Download images on the pressroom

ShareShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *