Go Back

GUESS INTRODUCEERT J BALVIN ALS HET NIEUWE GEZICHT VAN DE SPRING ’19

Met trots presenteert GUESS de Latin multi-Grammy winnaar J Balvin als het nieuwe gezicht van de Spring 2019 campagne. De zanger komt voorbij in verschillende campagnebeelden, geschoten in Miami, samen met modellen Sofia Jamora, Kara Del Toro, Xian Mikol en Gabriela Giovanardi.

Afkomstig uit Medellín, Colombia, staat Balvin aan de top in de Reggaeton-wereld. Zijn Latin Urbannummers staan bovenaan de wereldwijde hitlijsten. Balvin zorgde al snel voor elf #1 Latin hits, heeft meer dan 50 miljoen volgers op social media en in totaal meer dan 10 miljard views op YouTube. Zijn nieuwe album “VIBRAS” is net uitgekomen en doet het nu al super goed. Rolling Stone en Billboard omschrijven het album als “One of the Best Albums of 2018”. Tegelijkertijd staat de Colombiaanse ster bovenaan op YouTube, was hij deze zomer de meest gestreamde artiest op Spotify en is hij op dit moment de grootste kanshebber op de Latin Grammy’s en een Latin AMA Award.

“Het is een zegen om een game changer te zijn in de modewereld en samen met GUESS een deel van de VIBRA-merchandise uit te brengen. Het past ook perfect bij mijn eigen stijl en de reacties van mijn fans zijn ongelofelijk. Ik ben erg blij om nu onze samenwerking naar een ander niveau te brengen”, vertelt Balvin.

De campagne is gecreëerd door de Chief Creative Officer van GUESS: Paul Marciano en fashion fotografe Tatiana Gerusova. Balvin is te zien in een aantal ‘GUESS Vibras’ stukken in de straten van Little Haïti en bij een privé verblijf. De shots zitten vol felgekleurde muren en vrolijke street-art, wat ervoor zorgt dat de collectie perfect blend met de tropische shots.

Nicolai Marciano, Director Brand Partnerships van GUESS?, Inc en GUESS Jeans U.S.A., over de samenwerking: “De hele J Balvin campagne gaat over vibes, ‘Vibras’”. De campagne laat zien wie J Balvin is, gekoppeld aan de heritage van GUESS. Aangezien J Balvin een van de grootste artiesten ter wereld is en GUESS een enorme Latin fanbase heeft, wist ik dat het een perfect samenwerking zou zijn om ons wereldwijde retail platform uit te breiden naar zijn fans en hen via een andere weg te bereiken, dan alleen zijn muziek.”

“Ik vind het geweldig om deze samenwerking aan te gaan met superster en trendsetter J Balvin”, zegt Paul Marciano. “Toen ik hem vorig jaar ontmoette bij ComplexCon, was ik echt onder de indruk van zijn kennis over kunst, fashion en cultuur. We hadden gelijk een connectie en kwamen erachter dat we over veel dingen dezelfde meningen en passies delen. Ik ben groot fan van zijn muziek, vooral omdat Reggaeton draait om positieve energie en de boodschap erachterDe afgelopen jaren heeft Balvin een grote rol gespeeld bij het veranderen van de popmuziek als Reggaeton-zanger en ik sta altijd open om samen te werken met zulke creatieve bronnen.”

ShareShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *