Go Back

Download images on the pressroom

Farmers Market concept van GUESS Jeans U.S.A. gaat wereldwijd

GUESS Jeans U.S.A. gaat samen met Sean Wotherspoon, de eigenaar van een van de bekendste tweedehandswinkels ter wereld, het ‘’Farmers Market’’ concept wereldwijd uitbreiden. Deze capsule biedt een range aan vernieuwde silhouetten uit de GUESS archieven waarbij dezelfde overdye en wastechnieken zijn gebruikt als in de jaren ’80 en ’90. Deze collectie is tussen juni en juli wereldwijd verkrijgbaar in diverse pop-ups en key retailers.

De inspiratie van deze levendige collectie komt vanuit de rijke agrarische roots van het Californische landschap. Key items zijn mineral washed hoodies, overdyed acid denim jasjes en tracksuits. De GUESS Jeans U.S.A. ”Farmers Market” is exclusief verkrijgbaar bij de volgende pop-ups en retailers:Pop-Ups

  • Parijs bij Club 75
  • Londen bij Selfridges
  • Tokio bij GR8
  • Perth / Melbourne bij Lessons
  • Singapore bij Dover Street Market

Retailers

  • Milaan bij Slamjam
  • Florence bij Luisa Via Roma
  • Hong Kong bij Juice
  • China online Innersect App

Wil je meer informatie over de data en tijden? Bekijk dan www.guessjeans.com.

Persinformatie

Op 29 en 30 juni in Londen? Loop dan langs de GUESS Farmers Market bij Selfridges (400 Oxford Street). GUESS heeft een paar VIP kaartjes beschikbaar. Mail voor meer info naar:
Eva Spigt | eva@pressonly.nl | +31 (0)20 421 12 26

Copyright © 2018 Press Only, All rights reserved.
You are receiving this email because you are a press contact of Press Only.

Download images on the pressroom

ShareShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *