Go Back

Fit expert Seafolly Campagne

Als fit expert sinds 1975, weet Seafolly dat een vrouw niet gewoon een maat, nummer of standaard figuur heeft. Zij weten Fit Is a Feeling en hoe belangrijk het is om de juiste stijlen te vinden die een vrouw comfortabel en zelfverzekerd maken. Met stijlen die met het lichaam meebewegen en niet op het lichaam bewegen. De wereldwijde Fit Is A Feeling campagne lanceerde op 10 juli en viert de autoriteit van Seafolly als hét swimwear merk voor zowel op het strand als on the go. Ontworpen om van je lichaam te houden.
Beroemd Australisch model, Bree Warren en Puerto Ricaans bombshell Rae Rodriquez zijn het gezicht van de campagne als de vrouw die representeert waar Seafolly voor staat: zelfverzekerd en empowered.

Na Warren’s viering van lichaamszelfverzekerdheid op Mercedes Benz Fashion Week in mei dit jaar, vertrok Seafolly naar de schoonheid van Sunshine Coast.

“For me, Seafolly is such an iconic part of Australian summer! Shooting this campaign was an experience I never imagined would come true! There’s really no other way to describe it. I have grown up in a Seafolly bikini and I still love wearing it now so I think it’s a true credit to the brand to have that kind of longevity.” – Bree Warren.

De nieuwe ambassadrice van Seafolly, Elyse Knowles, heeft aan haar volgers laten weten dat het belangrijk is om body confident te zijn en te houden van je lichaam. Dit sluit perfect aan bij Seafolly’s merk boodschap: “One thing I really love is that Seafolly understands that we are all different and they celebrate this is their range by offering so many different shapes, styles and cuts for every woman. Seafolly provides comfort and confidence allowing you to feel great in your bathers and in your skin.” – Elyse Knowles.

Hoofd of Design en Creative Director Genelle Walkom staat al meer dan 25 jaar aan het design roer en is van mening dat het succes van Seafolly komt door het vinden van de perfecte balans tussen ondersteunde badkledingontwerpen die trendy ontwerpen en productie combineren. “All of our designs are fitted on real women, on a multitude of body shapes prior to the production phase and fabrics are tried and tested to ensure they will last without stretching, sagging and fading over time, which is something we pride ourselves on!” Says Walkom. Met een grote lijn aan swimwear silhouetten ontworpen om het figuur te contouren en te highlighten weet Seafolly dat er niets fijner is dan je zelfverzekerd en comfortabel te voelen in badkleding.

“We are all created differently and if there’s one thing I have learnt from doing what I do, it’s that everyone has very different preferences when it comes to swimwear. From things like removable cups and body contouring cuts, to conservative lines or sexy shapes, it’s so important to give women that choice and variety. It’s a revolutionary time for women right now in terms of embracing diversity and I think that is what Seafolly is all about.” – Warren.

De langverwachte campagne biedt klanten een toegankelijke en leuke winkelervaring via gedetailleerde video’s over hoe je de beste items kan kopen voor jouw lichaamsvorm. Het advies van Seafolly experts zorgt ervoor dat elke vrouw zich gesteund voelt vanaf het moment dat zij op de website zitten. Je klikt jezelf een weg naar body confidence! In de Seafolly winkels staat een team van goed opgeleide fit experts klaar om elke klant te begeleiden naar een swimwear look die goed voelt en ook geweldig staat.

Download images on the pressroom

ShareShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *